Om föreningen

Föreningen består av 138 bostadsrättslägenheter i en huskropp. Lägenheterna är moderna och funktionella med hög standard och stora rymliga balkonger. Terasslägenheterna har stora härliga terrasser på båda sidor.

Hos föreningen finns 1 lokal som hyrs av Eco Gym.

Som grannar har vi Lidl och Brunnapark köpcentrum där du hittar Stora Coop, Biltema, Apotek och Byggmax. Mc'Donalds planeras öppna i bärjan av 2021. I Kungsängens Centrum är utbudet av affärer och restauranger stort.

I området finns många förskolor/skolor. Ungefär 1,5 km bort så ligger området Tibble. Där finns även bl.a. Kungsängens Veterinärklinik, Tandläkare Tibblekliniken och Tibble Vårdcentral. Den andra vårdcentralen ligger i kungsängens centrum.

Bara ett par hundrameter nedanför oss finns en ny idrottsanläggning med olika aktiviteter som friidrott, ishockey, fotboll m.m även en stor lekpark, Drömparken. Utbudet av fritidsaktiviteter i Upplands Bro kommun är stort ett flertal golfanläggningar,ridskola,paddel,handboll m.m.

Läget är nära E18  som gör det enkelt att ta sig med bil till Stockholm, Arlanda, Bromma, Enköping, Västerås. Pendeltåg och täta bussförbindelser i alla riktningar gör det enkelt att åka kollektivt.