Ta bort augusti-elkostnad från din månadsavgift!

· Vår tidigare förvaltare har missat att informera Fastum om att elen för augusti redan var debiterad, ta därför bort den kostnaden från din inbetalning på din internetbank.

· Om det är så att avgiften för april redan är draget på ditt konto eller om du har autogiro, då kommer kostnaden att justeras på nästa kvartalsutskick, alltså i slutet av juni.

Kilowatt pris per timme

· Vår tidigare förvaltare har överlämnat ett felaktigt pris per kW/timme till Fastum.

· Korrekt pris är 1,16 kr per kW/timme och inte 1,0 kr.

· Justering kommer att ske retroaktivt på nästa kvartalsutskick av månadsavgifter i slutet av juni.

FRÅN FASTUM:

OBS- VIKTIG INFORMATION!

Vänligen dra av beloppet för el-mätningen avseende perioden 1-31 augusti på den avin ni har fått för april månad. Beloppet kommer att krediteras.

Augusti månad har redan debiterats via FF-Fastighetsservice.

Inga nya avier kommer att skickas ut, ni betalar alltså resterande avgifter på den befintliga avin.

Vid frågor är ni välkomna att nå oss på nummer 90220.

 

English: Remove August electricity cost from your monthly fee!

• Our previous property manager, FF Fastighetsservice, has failed to inform Fastum that the electricity for August had already been charged, therefore remove that cost from your payment at your internet bank.

• If the fee for April has already been deducted from your account or if you have direct debit, then the cost will be adjusted on the next quarterly dispatch, i.e. at the end of June.

Kilowatt price per hour

• Our previous property manager has submitted an incorrect price per kW / hour to Fastum.

• The correct price is SEK 1.16 per kW / hour and not SEK 1.0.

• Adjustment will be made retroactively on the next quarterly distribution of monthly fees at the end of June.

FROM FASTUM:

OBS-IMPORTANT INFORMATION

Please deduct the amount on your April-invoice regarding Electricity during the month of August. You have already paid for this time-period to FF-Fastighetsservice. We will credit this amount on the invoice you received so no new invoice will be sent out.

If you have any questions you are welcome to contact us on 90220